TOTAL MAXIGEL PLUS
MAXIGEL PLUS
CHLADÍCÍ NEMRZNOUCÍ KONCENTRÁT NA BÁZI MONOETYLENGLYKOLU
MAXIGEL PLUS je nemrznoucí chladící koncentrát na bázi monoetylenglykolu a organických inhibitorů určený zejména pro chladící okruhy spalovacích motorů vozidel. Neobsahuje aminy, nitráty, fosfáty. MAXIGEL PLUS vytváří smícháním s vodou nemrznoucí chladící kapalinu dlouhé životnosti s účinnou antikorozivní ochranou vyvinutou moderní patentovanou technologií. V souladu s francouzským předpisem č. 95-326 (3/1995) pro distribuci látek obsahujících monoetylenglykol obsahuje MAXIGEL PLUS hořkou přísadu zamezující jejímu požití.
POUŽITÍ
- V roztoku s demineralizovanou nebo změkčenou vodou
- Minimální koncentrace 33%
- Maximální koncentrace 70%
- Účinná dlouhodobá ochrana hliníkových a měděných slitin
- MAXIGEL PLUS se používá naředěný demineralizovanou vodou (< 8F), s níž vytváří kapalinu , jež chrání chladící systém proti zamrznutí a
- přehřátí.
- Za účelem vytvoření správné směsi je nutno zajistit dokonalé promíchání MAXIGEL PLUS s vodou.
- Doporučené koncentrace :
% MAXIGEL PLUS | 33 | 40 | 50 | 68 |
Ochrana proti tvorbě krystalů, °C | -20 | -26 | -37 | -69 |
- Maximální ochrana je při koncentraci 68% MAXIGEL PLUS, nepoužívat vyšší koncentraci než 70% .
- MAXIGEL PLUS je zejména doporučen pro litinové a hliníkové motory a pro chladící systémy obsahující chladiče z hliníkových nebo měděných slitin. Specálně doporučen pro motory moderních konstrukcí k ochraně hliníku při vysokých teplotách.
SPECIFIKACE a VÝKONNOVÉ ÚROVNĚ
- AFNOR NFR 15-601
- BS 6580 / SAE J1034
- ASTM D 3306
- ASTM D 4656
- ASTM D 4985
- MAXIGEL PLUS splňuje kvalitativní požadavky na mezinárodní specifikace na chladící nemrznoucí kapaliny včetně požadavků výrobců automobilů :
- DAIMLER CHRYSLER : MB 325.3
- DEUTZ, DEUTZ MWM
- MAN 324 SNF
- DAF 74002, IVECO, SCANIA TB 1451, VOLVO, RENAULT TRUCKS
- JOHN DEERE H 24 B1, VW TL 774D, OPEL GM 6277/M, SAAB, FORD
VLASTNOSTI - VÝHODY PRO ZÁKAZNÍKY
- Organické inhibitory se zachovávají
- Neobsahuje toxická aditiva
- Díky elektrochemické reakci se organické inhibitory nespotřebávají a garantují tak prodlouženou životnost kapaliny a maximální chlazení motoru.
- V kapalině se díky organickým inhibitorům nevytváří film tvořící produkty oxidace a úsady, tak jak tomu býva u konvenčních kapalin. Je tak zajištěn optimální přenos tepla.
- MAXIGEL PLUS neobsahuje silikáty, fosfáty, chromáty, nitráty, bór. Veškeré kapaliny na bázi monoetylenglykolu tvoří speciální průmyslový odpad a musí být likvidovány dle zákonných předpisů
- Vynikající hodnocení antikorozivní ochrany MAXIGEL PLUS
- Optimální kombinace aditiv
- MAXIGEL PLUS poskytuje výbornou ochranu vůči kavitaci, jež může poškodit vodní čerpadlo a vložky válců.
- Ve velmi náročném testu ASTM D 2809 – účinek na hliníkové čerpadlo (test na korozi a erozi vlivem kavitace), obdržel MAXIGEL PLUS hodnocení 8/10, vyžadované specifikacemi ASTM D3306 a D4985.
- Aditiva v MAXIGEL PLUS zajišťují neutralitu kapaliny (pH 7-8,5), jež má rovněž potřebnou alkalickou rezervu vůči kyselým produktům spalování, dále pak odolnost proti tvorbě pěny a kompatibilitu s tvrdou vodou (max. 40F).
- Roztok s vodou vytváří nemrznoucí chladící kapalinu, jež je inertní vůči elastomerům a nátěrům. Aditiva v kapalině jsou stabilní a mají dlouhodobou životnost.
- Během intenzivních testů užitkových vozidel byla prověřena ochrana MAXIGEL PLUS:
- Přes 650 000 km (8000 hodin) v kamiónech
- Přes 250 000 km (2000 hodin) v osobních vozidlech
- Doporučuje se měnit kapalinu dle najetých km nebo max. do 5-ti let
Obsah balení
60L
200L
1000L