csende

TOTAL MAXIGEL PLUS

MAXIGEL PLUS

CHLADÍCÍ NEMRZNOUCÍ KONCENTRÁT NA BÁZI MONOETYLENGLYKOLU

MAXIGEL PLUS je nemrznoucí chladící koncentrát na bázi monoetylenglykolu a organických inhibitorů určený zejména pro chladící okruhy spalovacích motorů vozidel. Neobsahuje aminy, nitráty, fosfáty. MAXIGEL PLUS vytváří smícháním s vodou nemrznoucí chladící kapalinu dlouhé životnosti s účinnou antikorozivní ochranou vyvinutou moderní patentovanou technologií. V souladu s francouzským předpisem č. 95-326 (3/1995) pro distribuci látek obsahujících monoetylenglykol obsahuje MAXIGEL PLUS hořkou přísadu zamezující jejímu požití.

POUŽITÍ

  • V roztoku s demineralizovanou nebo změkčenou vodou
  • Minimální koncentrace 33%
  • Maximální koncentrace 70%
  • Účinná dlouhodobá ochrana hliníkových a měděných slitin
  • MAXIGEL PLUS se používá naředěný demineralizovanou vodou (< 8F), s níž vytváří kapalinu , jež chrání chladící systém proti zamrznutí a
  • přehřátí.
  • Za účelem vytvoření správné směsi je nutno zajistit dokonalé promíchání MAXIGEL PLUS s vodou.
  • Doporučené koncentrace :
 
% MAXIGEL PLUS   33  40  50  68
 Ochrana proti tvorbě krystalů, °C  -20  -26  -37  -69

 

  • Maximální ochrana je při koncentraci 68% MAXIGEL PLUS, nepoužívat vyšší koncentraci než 70% .
  • MAXIGEL PLUS je zejména doporučen pro litinové a hliníkové motory a pro chladící systémy obsahující chladiče z hliníkových nebo měděných slitin. Specálně doporučen pro motory moderních konstrukcí k ochraně hliníku při vysokých teplotách.
 

SPECIFIKACE a VÝKONNOVÉ ÚROVNĚ

  • AFNOR NFR 15-601
  • BS 6580 / SAE J1034
  • ASTM D 3306
  • ASTM D 4656
  • ASTM D 4985
  • MAXIGEL PLUS splňuje kvalitativní požadavky na mezinárodní specifikace na chladící nemrznoucí kapaliny včetně požadavků výrobců automobilů :
    • DAIMLER CHRYSLER : MB 325.3
    • DEUTZ, DEUTZ MWM
    • MAN 324 SNF
    • DAF 74002, IVECO, SCANIA TB 1451, VOLVO, RENAULT TRUCKS
    • JOHN DEERE H 24 B1, VW TL 774D, OPEL GM 6277/M, SAAB, FORD
 

VLASTNOSTI - VÝHODY PRO ZÁKAZNÍKY

  • Organické inhibitory se zachovávají
  • Neobsahuje toxická aditiva
  • Díky elektrochemické reakci se organické inhibitory nespotřebávají a garantují tak prodlouženou životnost kapaliny a maximální chlazení motoru.
  • V kapalině se díky organickým inhibitorům nevytváří film tvořící produkty oxidace a úsady, tak jak tomu býva u konvenčních kapalin. Je tak zajištěn optimální přenos tepla.
  • MAXIGEL PLUS neobsahuje silikáty, fosfáty, chromáty, nitráty, bór. Veškeré kapaliny na bázi monoetylenglykolu tvoří speciální průmyslový odpad a musí být likvidovány dle zákonných předpisů
  • Vynikající hodnocení antikorozivní ochrany MAXIGEL PLUS
  • Optimální kombinace aditiv
  • MAXIGEL PLUS poskytuje výbornou ochranu vůči kavitaci, jež může poškodit vodní čerpadlo a vložky válců.
  • Ve velmi náročném testu ASTM D 2809 – účinek na hliníkové čerpadlo (test na korozi a erozi vlivem kavitace), obdržel MAXIGEL PLUS hodnocení 8/10, vyžadované specifikacemi ASTM D3306 a D4985.
  • Aditiva v MAXIGEL PLUS zajišťují neutralitu kapaliny (pH 7-8,5), jež má rovněž potřebnou alkalickou rezervu vůči kyselým produktům spalování, dále pak odolnost proti tvorbě pěny a kompatibilitu s tvrdou vodou (max. 40F).
  • Roztok s vodou vytváří nemrznoucí chladící kapalinu, jež je inertní vůči elastomerům a nátěrům. Aditiva v kapalině jsou stabilní a mají dlouhodobou životnost.
  • Během intenzivních testů užitkových vozidel byla prověřena ochrana MAXIGEL PLUS:
    • Přes 650 000 km (8000 hodin) v kamiónech
    • Přes 250 000 km (2000 hodin) v osobních vozidlech
  • Doporučuje se měnit kapalinu dle najetých km nebo max. do 5-ti let
 
Obsah balení
60L
200L
1000L